به‌روز شده در: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۳۰۷۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵
از همان لحظات اولیه آغاز انتخابات مقامات لشکری و کشوری در پای صندوق های رای حضور یافتند.

به گزارش ملیت به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور  حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در شعبه اخذ رأی شماره ۱۱۰ آغاز شد.

کدام مسئولان در پای صندوق را حضور یافتند؟

حضور عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پای صندوق رای
۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۱:۲۷

غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام رای خود را به صندوق انداخت.

 

کدام مسئولان پای صندوق رای حضور یافتند؟

حضور حجت الاسلام والمسلمین سید یاسر خمینی در حسینیه جماران
۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۱

حجت الاسلام والمسلمین سید یاسر خمینی  با حضور در حسینیه جماران رای خود را به صندوق انداخت.

کدام مسئولان پای صندوق رای حضور یافتند؟

حجت‌الاسلام منتظری با حضور در هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس رأی خود را به صندوق انداخت.

کدام مسئولان پای صندوق رای حضور یافتند؟

 

 

حضور حجت الاسلام سید احمد خمینی در انتخابات
۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۸

 حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خمینی در حسینیه جماران حضور یافت.

 

 

کدام مسئولان پای صندوق رای حضور یافتند؟

دبیر شورای نگهبان صبح امروز رای خود را به صندوق انداخت.

 

کدام مسئولان پای صندوق رای حضور یافتند؟

آیت‌الله رئیسی با حضور در یکی از مساجد قدیمی پایتخت، رای خود را به صندوق انداخت و گفت: انتخابات بهترین پادزهر در مقابل توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن است.

کدام مسئولان پای صندوق رای حضور یافتند؟

رئیس دیوان عالی کشور صبح امروز رای خود را به صندوق انداخت.

کدام مسئولان پای صندوق رای حضور یافتند؟

ابتکار رأی خود را به صندوق انداخت
۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۰۹:۵۱

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری صبح امروز رای خود را به صندوق انداخت.



کدام مسئولان پای صندوق رای حضور یافتند؟

 

حضور محسن هاشمی در پای صندوق رای
۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۰۹:۳۸

محسن هاشمی در نخستین لحظات رای گیری رای خود را به صندوق انداخت.


کدام مسئولان پای صندوق را حضور یافتند؟

 

ظریف و عارف رای خود را در صندق انداختند
۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۰۹:۳۴

عارف نماینده تهران و وزیر امور خارجه کشورمان صبح امروز رای خود را به صندوق انداختند.


کدام مسئولان پای صندوق را حضور یافتند؟

حضور یونسی در انتخابات
۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۵

دستیار ویژه رئیس‌ جمهور در امور اقلیت‌های دینی و مذاهب در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شرکت کرد.

کدام مسئولان پای صندوق را حضور یافتند؟

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در نخستین لحظات رأی‌گیری رأی خود را به صندوق انداخت.

کدام مسئولان پای صندوق رای حضور یافتند؟

حضور در حسینیه جماران
۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۰

حسن غفوری فرد فعال سیاسی اصولگرا در حسینه جماران رای خود را به صندوق انداخت.

 

کدام مسئولان پای صندوق رای حضور یافتند؟

رهبر انقلاب تأکید کردند: انتخابات متضمن منافع ملی کشور است و هرکسی که به منافع ملی کشور علاقه‌مند است در انتخابات شرکت کند.


درحال تکمیل ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
جدیدترین اخبار